تبلیغات موبایلی چیست؟

فکر می کنید مردم بیشتر وقت خود را به چه ابزار دیجیتالی اختصاص می‌دهند؟ اپلیکیشن ها به سرعت در حال پیشرفت هستند و تبلیغات درون برنامه ای به شما این فرصت را می دهد تا به گروه هدف تان دقیق تر و در بهترین زمان ممکن نزدیک شوید.

به صرفه بودن انواع تبلیغات کلیکی، بنری و ویدیویی در شبکه ای به گستردگی ۱۰.۰۰۰ اپلیکیشن موبایل، هماهنگی تبلیغات با انواع دستگاه های هوشمند، و همچنین امکان هدف گذاری های زمانی، مکانی، موضوعی، و رتبه ای، اثربخشی تبلیغات تان را بطور چشمگیری افزایش خواهد داد.

 طی ده سال گذشته که تبلیغات دیجیتال تحول اساسی یافته، تبلیغات موبایلی و تبلیغات درون اپلیکیشن‌ها با سرعت بسیار زیادی رشد کرده‌اند و امروزه بخش مهمی از سبد تبلیغات شرکت‌ها را در بر می‌گیرند. علت این امر، استفاده روز‌افزون مردم از موبایل در اکثر کارهای روزمره زندگیشان است.

 

 تبلیغات موبایلی برای چه مواردی مناسب است ؟

بالا بردن نصب اپلیکیشن (اندروید یا آی او اس ) و کاربران فعال آن

افزایش بازدید های وبسایت و تراکنش های آن

معرفی آفرهای تبلیغاتی و فروش

بالا بردن اعضای پیج شبکه های اجتماعی

 

انواع تبلیغات موبایلی :

 

تبلیغات موبایلی ویدیوئی

در تبلیغات ویدئویی به مخاطب یک ویدئو کلیپ با کیفیت معمولی یا HD نمایش داده می‌شود. این نوع تبلیغات بر روی گوشی‌های اندرویدی و اپل قابل نمایش است. این نوع تبلیغات مناسب معرفی محصول ، فیلم و یا یک سرویس است.

 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن

در تبلیغات پوش یک پیام حاوی محتوای تبلیغ برای مخاطب ارسال می‌شود. این پیام از طریق اینترنت است و همانند نوتیفیکیشن های برنامه‌های دیگر (تلگرام ، اینستاگرام و …) می‌باشد. مخاطب در صورت تمایل می‌تواند روی نوتیفیکیشن کلیک کند و اطلاعات بیشتری کسب کند .

 

تبلیغات موبایلی تمام صفحه

در تبلیغات تمام صفحه، محتوای تقریباً تمام صفحه مخاطب را می‌گیرد و به این صورت توجه او را به‌طور کامل به تبلیغ جلب می‌کند. مخاطب در صورت تمایل می‌تواند روی تبلیغ کلیک کند تا اطلاعات بیشتری به او نمایش داده شود.

 

تبلیغات موبایلی بنر

در تبلیغات بنری یک بنر به صورت نوار در پایین صفحه به مخاطب نمایش داده می‌شود. این بنر می‌تواند به‌صورت تصویر متحرک باشد. مخاطب در صورت تمایل روی تبلیغات کلیک می‌کند و اطلاعات کامل به او نمایش داده می‌شود .