نمایشگرهای دیجیتال ، فناوری نوینی در زمینه نمایش الکترونیکی است که در مکان های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن اطلاعات و مطالب مورد نظر به صورت تصاویر چند رسانه ای نمایش داده می شود . معمولاً هدف از به کارگیری آن رسانیدن پیامها و اطلاعات مختلف به مخاطبان مشخص در زمان های معین ، با کمترین فرصت و سریعترین شیوه ممکن ، جهت عرضه خدمات و محصولات می باشد.
نمایشگرهای دیجیتال امکانات متعددی جهت فروش و برقراری ارتباط با مخاطبان ( مشتریان ) و ترویج فروش محصولات دراختیار فعالان بنگاههای تجاری ، اقتصادی ، تولیدکنندگان و فروشندگان قرار می دهند.
این موضوع اساس بهره برداری از اینگونه سامانه ها در ارائه پیامها جهت جذب مخاطبان است و هدف این پیشنهاد ، ارائه بهترین گزینه برای پیاده سازی سامانه اطلاع رسانی و تبلیغاتی است .
شکل گیری و پیشی گرفتن این سیستم بر رسانه های سنتی و تعیین استانداردهای جدید جهت توزیع اطلاعات و خدمات ، نشان از احترام به مخاطبین و مشتریان جهت کمک در تصمیم گیری در زمینه انتخاب محصولات مورد درخواست آنها می باشد .

در دنیای امروز که همه چیز لحظه به لحظه درحال تغییر و پیشرفت و تخصصی شدن است ، ابزارهای تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی نیز باید قابلیت تغییر و انعطاف داشته باشند . پویایی تبلیغات محیطی شهری، نه تنها در گرو طراحی ، که امروزه بیشتر در گزینش مدیای مناسب و هماهنگ با فرهنگ جامعه و سلیقه عمومی است . با شیوه ها و ابزارهای جدید می توان پیام ها و تبلیغات موثرتری را برای مردم و جامعه به معرض نمایش گذاشت . داشتن یک رسانه مستقل و فراگیر مانند تلویزیون که ازجمله تاثیرگذارترین شیوه های اطلاع رسانی تجاری و بازرگانی است به عنوان مکمل و جایگزین ابزارهای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی شهر نیز مورد پذیرش جامعه قرار گرفته است .
کانون آگهی و تبلیغات آوای هنر صاحب امتیاز و دارنده بیل بردهای تبلیغاتی شهری ، مبتکر و طراح سیستم نمایشگرهای دیجیتال و دارنده این محصول ارزشمند و با پیشینه اجرایی قوی چندین ساله خود و با برخورداری از آخرین فن آوری های پیشرفته روز دنیا و با گردآوری مجموعه ای از مهندسین و متخصصین ، با هدف ارتقا صنعت تبلیغات و خدمت ، مفتخر است که گام بلند این شیوه نوین اطلاع رسانی و تبلیغ را در ایران پایه گذاری کند .

مکانهای قابل نصب :
نمایشگرهای دیجیتال درمکانهایی چون بانکها ، ادارات ، سازمانها ، شرکتهای دولتی و خصوصی فرودگاه ، بیمارستان ، درمانگاه ، آزمایشگاه ، داروخانه ، مطب ، نمایشگاه ، کارخانه ، سینما ، رستوران فست فود ، کافی شاپ ، هتل ، مراکز توریستی ، فروشگاه ، ترمینال ، ایستگاه مترو ، بورس ، صرافی سالنهای ورزشی ، سوپرمارکت ، نمایندگی خودرو ، پمپ بنزین ، مجتمع های مسکونی ، شهربازی ، موزه مراکز ورزشی ، وسایل حمل ونقل (هوایی ، دریایی ، ریلی ، زمینی) ، مراکزآموزشی ، آموزشگاه کتابخانه ، گالری ، دانشگاه ، مساجد ، تالار ، سالن همایش و کنفرانس ، کیوسک خبری ، چهارراهها میادین ، پیاده رو ، خیابانهای سطح شهر و … قابل استفاده می باشد.

 

مشخصات و قابلیت ها :

  • دارای اندازه کوچک و وزن سبک و مقاوم در برابر ضربه و قابل نصب در مکانهای عمومی و خصوصی
  • پخش تصاویر فیلم ، عکس ، متن با بالا ترین کیفیت روز دنیا Full HD ) 1080 x 1920 )
  • شروع خودکار پخش تصاویر بصورت همزمان در نقاط مختلف جغرافیایی
  • نرم افزار توانا جهت برنامه ریزی و کنترل نمایشگرها
  • همراهی با سرورهای اینترنتی و ارائه دهنده های وب و اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi
  • دانلود از طریق اینترنت و پخش در زمانهای دلخواه و برنامه ریزی شده
  • عدم محدودیت جغرافیایی در مدیریت پخش و به روز رسانی
  • فعالیت سیستم در شرایط سخت جغرافیایی با ساعات کارکرد زیاد
  • توجیه اقتصادی مناسب در مقابل روشهای سنتی همچون تابلو – پوستر – خبر نامه – آگهی و . . .
  • مدیریت پخش تصاویربه صورت افقی و یا عمودی درهرنوع نمایشگر(LCD . LED . VIDEO PROJECTOR و …) با هرسایز
  • پشتیبانی از انواع فرمتهای تصویری و ویدئویی ( JPEG . TIFF . PNJ . FLASH . MPEG . WMA . AVI و …)
  • استفاده از حداقل پهنای باند جهت انتقال اطلاعات از سروربه Client ها با امنیت بالا
  • توانایی پخش شبکه های تلویزیونی محلی همزمان با تبلیغات و اطلاع رسانی و …
  • مقرون به صرفه با کارایی بالا با کمترین هزینه برای پیاده سازی و حداقل مصرف انرژی
  • مدیریت متمرکز اطلاعات و مانیتورینگ نمایشگرها از نقطه مرکزی و به روز رسانی از راه دور از طریق نرم افزار
  • بازدید بیش از یک نفر به طور همزمان از تبلیغات یا سایر اشکال پیامها
  • مدیریت در زمانبندی نمایش تصویر ، ویدئوها و … درهر زمان
  • بالا بردن فروش در بسیاری از محصولات از طریق نصب در مکانهای هدف
  • کوتاه به نظر رسیدن زمان انتظار در بسیاری از صفوف
  • همراهی با مخاطبان در رسیدن به نقطه ای از تصمیم گیری خرید
  • بهترین ابزار برای بازاریابی جهت افزایش درآمد در کمترین فرصت
  • انتقال سریع اطلاعات به صورت فشرده جهت تغییرات بعدی
  • اطلاع رسانی و تبلیغات به صورت مستقیم با کمترین هزینه پیاده سازی در کلیه مکانها
  • بهبود تعامل وارتباط بهتر با مشتری از طریق استفاده از تکنولوژی ها
  • نشان دادن چندین تصویر و چندین نوع اطلاع رسانی به طورهمزمان
  • کاربردهای دستگاه در زمینه اطلاع رسانی ، تبلیغات ، آموزش ، خبر ، راهنمایی ، اعلام هشدار و اضطرار، سرگرمی و …