رسانههای ارتباط حضوری (BTL) این امکان را در اختیار برندها قرار میدهد که از طریق ارتباط چهره به چهره، به صورت مستقیم و بی واسطه با مخاطبان خود تعامل برقرار کنند و یا با خلق تجربههایی به یاد ماندنی رابطه عمیق تری را در نقاط فروش و سطح شهر با ایشان شکل دهند.
تبلیغات در نقاط فروش که محل تصمیم گیری نهایی مصرف کنندگان می باشد از اهمیت به سزایی برخوردار است و جزو اقداماتی با اثربخشی بالا به حساب می آیند
خدمات این بخش از طراحی تخصصی تا ساخت و اجرا و نصب تمامی اقلام تبلیغاتی می باشد.
خدمات حوزه BTL بسیار گسترده و رو به رشد است، برای نمونه برگزاری رویدادها (همایش، سمینار، نمایشگاه) فعالیتهای تبلیغاتی در محل فروش، نمایش خیابانی و پخش نمونه، چاپ انواع کاتالوگ و بروشور باکیفیت ایدهآل، تولید هدایای تبلیغاتی و همین طور سامانههای ارسال هدفمند پیامک در این حیطه قرار می گیرند.
تبلیغات BTL یک شیوه برقراری ارتباط مستقیم و بی واسطه با مخاطب است که به صورت هدفمند میتواند بازار مورد نظر شما را هدف گرفته و پیام شما را به گوش مخاطبان بالقوه تان برساند. این شیوه از تبلیغات علاوه بر این که به صورت هدفمند و مستقیم عمل میکند قابل شمارش و عددگذاری بوده و هزینه بسیار پائینترین از تبلیغات در حوزه ATL یا رسانههای جمعی دارد.
- برنامه ریزی و تدوین استراتژی بازاریابی تجاری
- برنامه ریزی و اجرای راهکاهای پیشبرد فروش
- اجرای انواع سمپلینگ
- طراحی تخصصی پلنوگرام و اجرای بازارپردازی (مرچندایزینگ)
- طراحی صفر تا صد پروژه های مبتنی بر بازاریابی سیار
- طراحی و اجرای رودشو خلاقانه
- ایده پردازی و اجرای بازاریابی پارتیزانی (گوریلا مارکتینگ)
- طراحی، تولید و اجرای انواع اقلام تبلیغاتی نقطه فروش
- طراحی و ساخت انواع پودیوم در فروشگاه های زنجیره ای
- طراحی و تولید انواع سرلاین و هد گاندولا
- طراحی و تولید استندهای خلاقانه
- تولید تخصصی انواع وابلر و دنگلر
- طراحی و تولید انواع شلف تاکر، شلف فریم با متریال های گوناگون
- تولید استندهای دیجیتالی تعاملی مبتنی بر گیمیفیکیشن